Hlásenie porúch a servisných zásahov

Ak nastal problém, ktorý bezprostredne súvisí s vašim pripojením na internet a neviete ho samostatne vyriešiť, tak nám nahláste poruchu a my sa o ostatné postaráme v čo najkratšom čase.

Hlásenie poruchy môžete vykonať viacerými spôsobmi.

Nahlásenie poruchy osobne

Navštívte nás v našej kancelárii na Letnej č. 80 v Spišskej Novej Vsi Po-Stv v čase od 8:00 do 16:30 hod. Pi od 8:00 do 15:30 hod. Radi vám s vašim problémom pomôžeme.

Telefonické hlásenie poruchy

Rýchla a jednoduchá komunikácia. Ak vám najlepšie vyhovuje telefonický kontakt, tak volajte na tel. číslo 0902 170 170. V čase od 8:00 do 16:30 hod . poskytneme Vám požadovanú pomoc, dohodnete si výjazd nášho technika.

Emailový kontakt

Nonstop komunikácia s nami. Podrobne špecifikujte váš problém (poruchu) a zašlite nám email na adresu  servis@demax.sk.

 

Rozhranie - o ktorú časť sa stará poskytovateĺ a o ktorú používateľ, zákazník

Poskytovateľ je povinný zabezpečiť funkčný dátový okruh po

rozhranie - UTP krabičku alebo RJ45 konektor inštalovaný u zákaznika.

Zákazník pre správnu funkčnosť internetového pripojenia musí zabezpečiť funkčné koncové zariadenie - PC, router , kde mu poskytovateľ - technik pri inštalácií internetovej pripojky odovzdá parametre pripojenia, ktoré si zákazník na svojích zariadeniach

nastavuje sam, poznaćí si ich do preberacieho protokolu o montázi

a svojej zmluvy o pripojení.

Na tomto rozhraní technik v prípade poruchy testuje funkčnosť dátového okruhu.

Akýkoľvek zásah do rozhrania je neprípustný, je majetkom telekomunikačnej spoločnosti - DATOVÉ SLUŽBY.

V prípade poruchy je nutné, aby si zákaznik skontroloval zariadenia

po rozhranie, pokliaľ sú funkčné, objednáva našu servisnú

službu, ktorá vykoná meranie na rozhraní svojími zariadeniami.

Servisná služba je povinná sa čo v najkratšom termíne dostaviť

na miesto servisného zásahu. Termín servisného zásahu je zavislý

od počtu vzniknutých porúch a ich rozsahu na poškodenom dátovom okruhu. Ak je servisný zásah dohodnutý zmluvne, je povinný servisný technik tento termín dodrzať.

 

Závady spôsobené nesprávnym užívaním PC alebo routra na rozhraní

budú užívateľovi účtované zvlášť.

Neopodstatnený servisný výjazd sa účtuje sumou 600 Sk/19,92 € vrátane DPH.

Novinky
iPad a iPhone TV

Spustená testovacia prevázka vybraných IPTV kánálov pre iPad tablety a mobilné telefóny iPhone od Apple.

Čítaj ďalej »
TV archívy

Spustená testovacia prevázka vybraných archívov TV kánálov pre akékoľvek zariadenie vrátane tabletov, mobilných telefónov a PC

Čítaj ďalej »
Bezplatný poštár

DEMAX spustil prevádzku bezplatného poštára All Storage Web Object

Čítaj ďalej »
Zmena webmail klienta

Zmena web mail klienta zo SquirrelMail na RoundCube mail

Čítaj ďalej »
Upozornenie

Zmena        

všeobecných telekomunikačných podmienok

Čítaj ďalej »
O nás | Ceny sú vrátane 20% DPH.
2013 © Demax internet

POZOR! Zmena pri platbách do mBank.


Vážení Užívatelia,
z dôvodu prechodu mBank na nový spôsob zaúčtovania platieb pomocou IBAN je od augusta 2014 nutné uvádzať predčíslie účtu 520700.

Pred každou platbou z inej banky na účet v mBank si prosím skontrolujte jej parametre. Ak chýba predčíslie účtu (520700), treba ho doplniť. Rovnako je potrebné predčíslie doplniť aj v prípade trvalých príkazov alebo preddefinovaných platieb.
Ak je pri platbe použité číslo účtu vo formáte IBAN, nie je potrebné nič
dopĺňať, nakoľko IBAN v sebe obsahuje aj predčíslie účtu.

 

Platby smerujúce na účet bez správne uvedeného predčíslia účtu nebude mBank
pripisovať.

 

Ďakujeme za pochopenie.

demax


ZRUŠIŤ OKNO